• (Android/iOS) Unblock Ball - Block Puzzle دھوکہ کوڈ پوائنٹس میں اضافہ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Unblock Ball - Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Unblock Ball - Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ کوڈ پوائنٹس میں اضافہ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Unblock Ball - Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ گیم کلک بیٹ کے برابر ایپ ہے۔ آپ کو ہر ایک سطح کے بعد اشتہارات کا نشانہ بنایا جاتا ہے۔ یہ اتنا برا نہیں ہوگا اگر کھیل واقعی چیلنجنگ تھا لیکن یہ بالکل بھی نہیں ہے سوائے 271 کے لیول کے جو کہ حقیقت میں مشکل ہے۔ باقی سطحیں ایک بندر کی طرف سے کیا جا سکتا ہے. جتنا لمبا آپ کھیلیں گے، اتنا ہی دھیما ہو جائے گا، ڈاؤن لوڈ کرنے کی زحمت نہ کریں۔

    80ویں پہیلی کو کرنے کے بعد یہ دماغی چیلنج نہیں ہے، لیکن یہ کھیلنا آرام دہ ہے... مجھے 120 کی سطح تک پہنچنے میں کوئی وقت نہیں لگا، اور مجھے اب بھی ان پر کام کرنا پسند ہے۔

    بورنگ، بالکل بھی چیلنجنگ نہیں۔آپ اصل میں گیم کھیلنے سے زیادہ وقت اشتہار دیکھنے میں صرف کرتے ہیں! یہی وجہ ہے کہ میں گیم کو ان انسٹال کر رہا ہوں۔

    گیم واقعی بہت اچھی ہے، سوائے اس کے کہ آپ کو ہر لیول کے بعد ایک اشتہار ملتا ہے جو اگلی سطح پر جانے کے لیے اسے جلدی سے بند کرنا پڑتا ہے۔ اشتہارات کو کم کریں اور یہ زیادہ کھلاڑی دوست ہوگا۔

    کھیلنا بالکل ناقابل برداشت ہے۔ "اوہ، آپ نے غلطی سے سرنگ کو جوڑ دیا اور آپ کو صرف دو ستارے ملے جب یہ جاننے کی کوشش کی گئی کہ تیسری کو کیسے حاصل کیا جائے؟ یہ ایک اشتہار ہے۔" اشتہارات پر اشتہارات پر خدا کے اشتہارات۔ میں نے اپنے انٹرنیٹ کو بند کرنے کی کوشش کی، مزید اشتہارات کی توقع نہیں، اور اندازہ لگایا کہ کیا: مجھے وہ اب بھی مل گئے۔ وہ کھیل میں مربوط ہیں۔ کے بعد ہر کوئی. سطح کوئی بات نہیں۔ اور اس کے اوپری حصے میں، سطحیں بھی مشکل نہیں ہیں۔ یہ ناقابل کھیل ہے۔ یہ جھوٹی تشہیر ہے۔ یہ اشتہارات سے بھرا ہوا ہے۔ اسے انسٹال نہ کریں۔

    Pedda bokka ee gamegk DK ne hi hi hi hi o bollo je bhai tomake ekta فلم رقم بھیجنا مطلوبہ ایڈریس نہیں ہے اور تمام نئے ماڈل پر مشتمل ہے شیرا والی ہے کی آپ انیل اریپاکا پیسے پر وقتاً فوقتاً پابندیاں ہیں۔ ہائے او امر گوپون کہانی آپ کا اچھا وقت گزرا ہے اور میں مجھے وقتاً فوقتاً رقم بھیجتا رہوں گا اور اس میں ایک فہرست ہے جس میں مجھے ہائے را کی آپ انیل ارپاکا مجھے ہائے ریس کمیون چاہیے آپ کو ایک ہیرا کی آپ کرتے میں نئے ماڈل کی ساڑیاں مبارک ہوں ہو را کی آپ ہی بتاو نا ہی کسی سے ہی را کی ہیرا

    کھیلنے کے لیے اچھا کھیل، خاص کر رات کی شفٹ کے دوران۔ اس گیم سے کوئی اضافہ منسلک نہیں ہے۔

    گیم نے 4 حاصل کیے ہوں گے لیکن بعد کی سطحیں کسی وجہ سے ابتدائی سطحوں سے آسان ہیں۔

    اشتہارات اور بھر میں کم دشواری۔ گیم کھیل کے شروع میں کچھ دلچسپ خیالات کا دورہ کرتی ہے اور پھر انہیں مکمل طور پر چھوڑ دیتی ہے۔ سطحوں کو آہستہ آہستہ سخت بنائیں اور اشتہار کی شرحیں کم کریں۔ جب میں 200 کی سطح پر ہوں تو مجھے 2 چالوں میں ایک پہیلی حل کرنے کے قابل نہیں ہونا چاہیے۔

    دنیا کا سب سے برا کھیل بہت سارے اشتہارات ہیں


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :